Diskuse

(Ne)chápeš..

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DH

Je to půvabný básnický nápad, jen rytmus malinko pokulhává, osobně by mi přišlo vhodnější, kdyby báseň takto silně semknutá formou dokázala tuto formu ctít i na úrovni rytmu, počtu slabik... Nevím, zda je tam ta arytmie schválně (a pak z jakého důvodu?) a nebo spíš z jakési nedbalosti... Patřím k velkým kritikům a moc si neberu servítky, do poesie se dnes montuje kdekdo, kdo sotva vykoktá verš, ale tahle Tvá báseň má velikou sílu, jen bych ji na Tvém místě ještě trošičku vybrousil, aby nekulhala... :-)

1 0
možnosti
Foto

Děkuji, moc si vážím vašeho názoru, rozhodně si cením jakékoli kritiky, dává mi to pocit, že se mohu posouvat stále dál v něčem, co mě baví. Přiznám se, pokulhávání není záměrné, přeci jen jsem amatér, a mám ještě co vylepšovat. Děkuji za názor, příště se pokusím zaměřit i na tuto stránku básně. :-)

0 0
možnosti
Foto

dobré paní Rychtaříková R^!

1 0
možnosti
  • Počet článků 15
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 326x
,,Náhoda přichází jen tehdy, kdy to vůbec nečekáme."

Seznam rubrik